Asiakkaiden kokemuksia

Tässä on asiakkaideni ja lukijoideni tyypillisiä kommentteja minusta ja tuloksistani:

terho ”Olemme tehneet Timon kanssa yhteistyötä myynnin ja markkinoinnin saralla noin puoli vuotta. Timo on ollut huikea lisävahvistus meidän tiimiimme omilla erilaisilla ideoillaan.

Myyntimme on kasvanut selvästi haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Esimerkiksi tietyissä tuotteissa joihin olemme erityisesti keskittyneet, kasvua on tullut jopa yli 55 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Timon kanssa on poikkeuksellisen mukava toimia koska hän tekee aina sen minkä lupaa ja vielä ajallaan. Suosittelen.”
-Terho Saari, toimitusjohtaja, yrittäjä, Antin Autokoulu Oy

veli-pekka”Olen ollut erittäin tyytyväinen antamiisi vinkkeihin ja opastukseen siitä miten tehostaa markkinointia. Ja kuinka yksinkertaisilla toimenpiteillä voi vaikuttaa myyntiin. Tulen jatkamaan yhteistyötä jatkossakin. Kiitokset tähänastisesta tuestasi.”
-Veli-Pekka Mälkiäinen, Mindfulness MBSR ohjaaja CFM®, Ceesto

”Kokonaisuutena ihan huikea paketti, kiitokset myös tulevaisuuden neuvoista ja loistavista esimerkeistä. Saatiin Tomin kanssa kunnon motivaatioboostit tästä! Pohdittiin alkuun että onko kaikkien eurojen arvoinen sijoitus, mutta eget tuli nyt kyllä kertoimella takaisin :)”
-Jalmari Kivinen, konversio-optimoinnin asiantuntija, Lean in Five Weeks Challenge

”Timo Jäppinen on harvinainen ja hyvä esimerkki suomalaisesta vastarannan kiiskistä, sillä toisin kuin monen muun, Timon markkinointi ja mainonta tähtää mitattaviin tuloksiin EIKÄ visuaaliseen karkkiin, olalle taputukseen tai edes kehuihin.

”Suoramarkkinointilegenda Drayton Birdiltä saatu oppi näkyy vahvasti Timon tekemisisissä ja suosittelen jokaista suomalaista rahanahnetta mainosmiestä tutustumaan ihan ensimmäiseksi Timon ilmaisiin markkinointivinkkeihin (en vieläkään ymmärrä miksi ne ovat täällä ilmaiseksi jaossa?).”
-Teemu Kinnunen, konsultti, yrittäjä

drayton-bird”Timo Jäppinen probably knows more about marketing than me. He is one of the most impressive young people I have come across – and I have come across quite a few. He has an exceptional grasp of what this business is about – and also, most unusually, considerable creative talent.”
-Drayton Bird, markkinointilegenda

”Erittäin mielenkiintoista luettavaa ja järkeviä teorioita. Usein palaan vanhoihin viesteihin miettimään asioita jotka ovat jääneet mieleen.”
-Vesa-Matti Vartiainen, partner, Suomen Varaosatukku Oy

”Olisi Punavuoren myynnistä tietämättömillä brandihömpänpömppä hipstereillä paljon opittavaa näistä vinkeista, ironista sinänsä että yhden sellaisen johdosta tälle sinusta alunperin kuulin.”
-Olli

”Erinomaisia vinkkejä, varsinkin nuo suoramarkkinointiin ja copyteksteihin liittyvät jutut ovat kullanarvoisia. Tämä on todella poikkeuksellisen hyvä uutiskirje, josta saan hyvää mallia myös omiin uutiskirjeisiini.”
-Mikko Pylkkänen, internet-markkinoinnin konsultti, Estime Oy

”Kattavaa, testattua ja punnittua puhetta suoramarkkinoinnista! Kiitos Timo”
-Matti Mäntylä

”Markkinointi-ideat joita olen lukenut sähköpostiviesteissä, ovat osa omaa ajatusmaailmaani ja on ihana huomata, että joku osaa pukea minunkin ajatuksia sanoiksi, paperille ja siinä ne ovat ytimekkäinä ’totuuksina’. Kiitos !”
-Marja Hugg

”Kiitokset markkinointikurssista. Tosin olen lukenut siitä vain osan, mutta otin jo käytäntöön joitakin juttuja sieltä. Uudistin yhden tuotteemme sivut uuteen uskoon ja aloin kirjoittamaan viikkokirjeitä ei vielä meidän asiakkaille ja saanut sitä kautta jo jokusen kaupankin.

”Lisäksi kirjoitan myös säännöllisemmin jo olemassa oleville kumppaneille. Olen siis yksi joka ei tule vaatimaan kurssista rahoja takaisin. 🙂

”Olen noilla kirjeillä saanut 5 suoraa kauppaa (arvoltaan yhteensä 2500€+alv24% ja toiset 5 sillain et olen soittanut niille jotka on aukaisseet kirjeen usemmin kuin 4 kertaa.”
-Samu, remonttiyrittäjä

”Nopeasti ajatellen kirjoittelet varsin vastaanottajakeskeisesti, jota pidän hyvänä asiana. Krjoittelusi tueksi myös esität useimmiten selvää konkretiaa ja tavoitehakuisuutta.

”Ennen nykyistä työtäni olin ammattikorkeakoulussa kuusi vuotta liiketalouden lehtorina, ja siinä sinussa kätilöin noin 200 tradenomia ja jonkin verran olin mukana markkinoinninkin kuvioissa.

”Jos nyt uudestaan olisin markkinoinnin opetuksessa, niin kyllä suosittelisin opiskelijoitani tutustumaan kirjeisiisi, ja antaisin tehtäväksi analysoida ne ja etsiä jonkin johtavan teman tai punaisen langan.

”Koulumaailma ja tosielämä busineksessa tietysti ovat kaksi eri maailmaa, mutta uskoisin, että olet nimenomaan myyntiteknisesti ja myyntiosaamisessa ammattilainen, varsinkin oman osaamisesi osaat tuotteistaa ja osoittaa vastaanottajille hyödyn, joka seuraa jos sinun kanssasi alkaa kaveeraamaan.”
-Timo Kaumi, KTK, MBA, Urainstituutti

”Olen viime keväästä asti seurannut Timo Jäppisen myyntiin ja markkinointiin liittyvää viestintää (en ole vielä liian vanha oppiakseni uutta).

”Tämä on ollut minulle uutta ja voin vakuuttaa, että ennen näitä Timon esityksiä en koskaan ole törmännyt näin toimiviin markkinoinnin ja myynnin kehitystoimiin.

”Varaa itsellesi muutama minuutti ja aloita tutustuminen hänen vinkkeihinsä, aika niihin tutustuessa ei todellakaan mene hukkaan. Huimaa elämän rikastuttamista ja markkinointia – I love It!”
-Matti Suhonen, yrittäjä

”Olen lukenut kaikki viestisi. Minusta niissä on hyvät ideat ja olen kertonut niistä myös tiimillemme ja odotan että kokeilisimme niitä käytännössäkin.”
-Seija Rapo

”Olen tosiaan seurannut kommenteja, ideoita, älynväläyksiäsi jne.
On hienoa nähdä kaiken lävitse se suuremmoinen positiivisuutesi. Näistä ideoistasi saa omaan päivään potkua. Jatka samaan malliin…”
-Ari Heikkilä, toimitusjohtaja, Moderno

“Moi Timo!

“Ostin sinulta ”Älykäs markkinoija – 13 yksinkertaista tapaa kasvattaa myyntiäsi” –kurssin, pyysit palautetta ja tässä sitä nyt tulee. Tämä koskee yhtälailla tätä kurssia ja yleisesti kaikkea materiaalia mitä olen sinulta lukenut.

“Haluan kiittää sinua maailman luokan ohjeistasi, joiden avulla olen puolittain vahingossa päätynyt tekemään töitä markkinoinnissa. Asia mistä olen erityisesti pitänyt kirjoituksissasi, on se, että niiden hyödyntäminen ei vaadi ahneutta ja pakkomyyntiä, mutta ne tuottavat silti hyvin. Jokainen ihminen haluaa varmasti hyvää asiakaspalvelua ja jokaisen myyjän on luotettava omaan hyvään tuotteeseensa ja tunnettava se tarkasti, sen nyt voi perustella ihan maalaisjärjellä.

“Koen itse olevani todiste myyntitaidoistasi. Kun kolme vuotta sitten liityin sähköpostilistallesi, kuvittelin lukevani muutaman ilmaisen viestisi, lähinnä siksi, koska olin vähän utelias markkinoinnin suhteen. Missään tapauksessa en aikonut ostaa mitään. Nyt kolme vuotta ja yli 350 sähköpostia myöhemmin huomaan janoavani kieli pitkällä KAIKKEA materiaalia mitä julkaiset. Kun sähköposti tulee, tuntuu kuin koko muu maailma pysähtyisi, kaikki muu voi odottaa sen aikaa, että saan viestisi luettua ja yleensä palaan tutkimaan sitä vielä uudestaan myöhemmin. Välillä on myös iltoja, kun luen tunteja läpi vanhoja viestejä ja blogikirjoituksia, koska niistä tuntuu aina irtoavan jotakin uutta hyödyllistä, juuri siihen tilanteeseen sopivaa. Olen myös suositellut sinua lähipiirini yrittäjille, työttömille ja kaikille muillekin, koska olen lumoutunut.

“Olet osannut hinnoitella tuotteesi hyvin, koska mitä enemmän näitä halvempia ”Älykäs markkinoija – 13 yksinkertaista tapaa kasvattaa myyntiäsi” -kurssia ja ”Näin saat haluamasi työn” -sisäpiirin erikoisraporttia lukee, sitä enemmän alkaa haluta myös muita tuotteitasi.

“Lämmin kiitos sinulle ja mukavaa kevättä! Ystävällisin terveisin,”
-Jenni Andrejev