”Olemme tehneet Timon kanssa yhteistyötä myynnin ja markkinoinnin saralla noin puoli vuotta. Timo on ollut huikea lisävahvistus meidän tiimiimme omilla erilaisilla ideoillaan.
”Myyntimme on kasvanut selvästi haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Esimerkiksi tietyissä tuotteissa joihin olemme erityisesti keskittyneet, kasvua on tullut jopa yli 55 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Timon kanssa on poikkeuksellisen mukava toimia koska hän tekee aina sen minkä lupaa ja vielä ajallaan. Suosittelen.”Terho Saari, hallituksen puheenjohtaja, yrittäjä, Antin Autokoulu Oy
”Digi oli meille vielä korkkaamaton sähköhammasharjojen myyntikavana ja aloittaessa tavoitteeksi asetettiin 1000 uutta asiakasta kuukaudessa. Myynti alkoi syyskuun viimeisellä viikolla ja jo lokakuussa tehtiin yli 1000 kauppaa netissä. Eli voidaan todeta, että myyntitekstisi ovat olleet suorastaan mainioita – kiitos siitä. Telemyynnissä voluumi on myös noussut noin 20 %. Eli pieni pelko, että syövätkö nämä toisiaan, on tässä kohtaa ollut turha – luvut näyttävät päinvastaista.”Oskari Mäkelä, osakas, SP Tuonti Oy
”Olen ollut erittäin tyytyväinen antamiisi vinkkeihin ja opastukseen siitä miten tehostaa markkinointia. Ja kuinka yksinkertaisilla toimenpiteillä voi vaikuttaa myyntiin. Tulen jatkamaan yhteistyötä jatkossakin. Kiitokset tähänastisesta tuestasi.”Veli-Pekka Mälkiäinen, Mindfulness MBSR ohjaaja CFM®, Ceesto
”Suhtauduin Timon juttuihin aluksi erittäin skeptisesti. Kun aikani luin hänen sähköpostejaan, luottamus rakentui.
”Tuntuu se edelleenkin erikoiselta, että puhelimella ei voi soittaa ja laskutkin pitää maksaa etukäteen.
”Mutta Timo on opettanut minut kirjoittamaan myyvää tekstiä. Ja mikä parasta, lopullisesti muuttanut koko ajatusmaailmani siihen että ainoastaan tulokset ratkaisevat markkinoinnissa.
”Suosittelen jokaista mainontaa tekevää liittymään copykouluun, siitä saa kyllä rahat takaisin.”Miika Soronen, Osakas ja markkinointijohtaja, Sorcolor Oy
”Kun tapasimme ensimmäisen kerran, liikevaihtomme oli noin miljoonan. Nyt se on yli neljä miljoonaa. Paljon on tapahtunut. Kiitos siitä myös sinulle. Saimme ihan uutta otetta markkinointiin sen jälkeen, kun kävimme sitä kanssasi perusteellisesti läpi.”Miika Utoslahti, toimitusjohtaja, Skand Oy
”Kokonaisuutena ihan huikea paketti, kiitokset myös tulevaisuuden neuvoista ja loistavista esimerkeistä. Saatiin Tomin kanssa kunnon motivaatioboostit tästä! Pohdittiin alkuun että onko kaikkien eurojen arvoinen sijoitus, mutta eget tuli nyt kyllä kertoimella takaisin :)”
Jalmari Kivinen, konversio-optimoinnin asiantuntija, Lean in Five Weeks Challenge
”Löysin sinut pari vuotta sitten etsiessäni vertailuja markkinoinnin automaatiojärjestelmistä. Suosittelit jo aiemmin harkitsemaani systeemiä perustellen asian erinomaisesti. Se sai minut katsomaan, kuka Timo Jäppinen on. Ja ilmaisnäytteistä etenin pian tilaamaan aineistoa ja se muutti toimintaani todella paljon. Olen erittäin tyytyväinen.
”Vuoden 2020 liikevaihtoni kasvoi lähes 80 %. Vaikka osa syistä löytyy muualtakin ja vaikka korona lisäsi verkkokaupan suosiota, valtaosa kasvusta perustuu uskoakseni asioihin, jotka opin sinulta. Vuonna 2021 kasvu oli ’enää’ 30 % ja pieni osa siitäkin tulee Facebook-mainonnan aloittamisesta, mutta kyllä tuo aiemmista vuosista moninkertaistunut sähköpostikampanjointi, kuten sinä opetat, on ollut ykkössyy.”
Matti Vanhanen, toimitusjohtaja, Deliporo Oy
”Liittyminen copykouluun on ollut paras päätökseni sitten aikoihin…
”Pidän pientä reilun 300m2 kuntosalia joka taitaa olla paikkakunnan pienin pinta-alaltaan mutta ei enää asiakas– ja liikevaihdoltaan.
”Liikevaihto on kasvanut 113 tuhanesta 171 tuhanteen ja tuleva tilikausi tulee puhkaisemaan tuon 200 tuhatta, tavoite saada siihen parikymppiä vielä päälle…
”Esim. nyt BlackFriday – CyberMonday tähän on tuottanut tähän mailin kirjoitus hetkeen mennessä myyntiä 5500€ ja kokonaismyynnissä ollaan viimevuoden marraskuuta 4200€ edellä….
”Eli tässä on sovellettu kaikkia niitä copykoulun oppeja niin paljonkuin vaan on osannut ja tajunnut… toki petraamista vielä on. Kiitollisin terveisin,”
Jukka Halttunen, yrittäjä, KuntoKruunu Oy
”Moi Timo
”Ajattelin, että haluat tietää. Systeemisi toimivat.
”Mun normaali verkkokaupan myynti on ollut melko pientä kuukaudessa.
”Nyt koronakriisin aikana siitä on tullut pääasiallinen tulonlähteeni ja myynti on viidessä viikossa 11-kertaistanut.
”Toki korona nosti alussa kirjojen myyntiä, kun oli paljon ihmisiä, jotka halusivat tukea köyhää taiteilijaa.
”Mutta koska en jäänyt odottelemaan sormet perseessä, että antaako valtio mulle satasen vai kaksi kahdeksan lomakkeen täyttämisen jälkeen…
”Vaan aloin luoda kokonaan uusia tuotteita ja paketteja, joiden lanseerauksessa ja markkinoinnissa noudatin sun Copykoulun ohjeita.
”Nettisivujen kehittely on edelleen vaiheessa, mutta sekin etenee päivä päivältä systeemisi avulla.”
Pete Poskiparta, teeveestä tuttu mentalisti, taikuri ja koomikko
”Hei Timo
”Pakko kirjoittaa kiitollisuus päällimmäisenä. Ostin Lähes automaattinen myyntikone -verkkokurssisi. Olen jo kokeillut muutamia juttuja niistä heti ja ne toimii.
”Nyt aloitan järjestelmällisesti tekemään ohjeittesi mukaan.
”Minä muutin Pukinmäestä keskustaan Bulevardille kampaamoni kanssa. Puolet asiakkaista hävisi.
”Todennäköisesti osin sijainnin vuoksi. Suurimmaksi osaksi kuitenkin puutteellisen informoinnin.
”Vanhat asiakkaat kun kontaktiin jo tekstiviestillä ja sähköpostilla niin toimi noin sun kikat ja erityisesti sanat.
”Nyt mieheni aloittaa sinun oppiesi noudattamisen suoramyyntiin.
”Hän osti kurssisi jo 2 vuotta sitten ja minä ostin sen nyt.
”Hän oli myös ostanut sen jatko osan copywriter osion.
”Ihan mieletöntä, että kikkasi toimii näin nopeasti, vain parissa viikossa.
”Kiitos ja hyvää kesää”
Johanna Kaislasalmi, yrittäjä, Salon Wellcome
”Kiitos tuhannesti sinun tarjoamistasi kursseista. Niistä on ollut minulle sanoinkuvaamaton hyöty ja myyntini onkin syksyn aikana ja erityisesti viimeisen parin kuukauden aikana lähes tuplaantunut aiemmasta.
”Emmin kurssisi ostoa melkein kaksi vuotta, harmittaa kun en tehnyt tuota aiemmin. Nyt osa kurssiesi sisällöstä on toteutettu ja tulokset ovat olleet hurjia.
”En ole edes ehtinyt tekemään kaikkia asioita ja mietiskelen työntekijän palkkaamista jotta voisin perehtyä loppuun ja markkinoida yritystäni lisää. Ensi vuonna yritykseni liikevaihto taitaa olla noin 350-400tEur ja iso kiitos siitä kuuluu sinulle.”
Mikael Hokkanen, verkkokauppayrittäjä
”Kiitokset markkinointikurssista. Tosin olen lukenut siitä vain osan, mutta otin jo käytäntöön joitakin juttuja sieltä. Uudistin yhden tuotteemme sivut uuteen uskoon ja aloin kirjoittamaan viikkokirjeitä ei vielä meidän asiakkaille ja saanut sitä kautta jo jokusen kaupankin.
”Lisäksi kirjoitan myös säännöllisemmin jo olemassa oleville kumppaneille. Olen siis yksi joka ei tule vaatimaan kurssista rahoja takaisin.
”Olen noilla kirjeillä saanut 5 suoraa kauppaa (arvoltaan yhteensä 2500€+alv24% ja toiset 5 sillain et olen soittanut niille jotka on aukaisseet kirjeen usemmin kuin 4 kertaa.”
Samu Olkkonen, remonttiyrittäjä
”Lähestyn yksinkertaisella asialla;
”Kiitokset kauttasi saamastani hyödystä liiketoiminnalleni. Nettiseminaariesi mainonta pyörii hyvin mikä oli todistettava. Tartuin lopulta itsekin tilaisuuteen.
”Piskuiselle toiminimelleni on ollut todellista hyötyä vinkeistäsi. Tartuin 1€:n tarjoukseesi mutta päädyin katsomaan läpi koko setin. Olen lukenut suosittelemasi englanninkieliset markkinointi- asemointi- ja suoramyyntioppaat.
”Kansankielellä ilmaistuna vitun hyödyllistä settiä.
”Toivon etteivät kollegani egopäissään tajua tätä konseptia koskaan.
Oma itsarini lykkäytyi ansiostasi vähintään vuodella vaikka tässä ei miljoonia tehdäkään.”Seuraavia edesottamuksiasi odottaessa. Vilpitön kiitos hyvästä matskusta,”
Janne ”Ugly Pena” Penttinen, Tatuointitaitelija, Varkaus
”Yksi parhaista päätöksistä mitä olemme koskaan tehneet markkinoinnissa. Vain muutamassa viikossa myimme loppuun viisi seminaaria. Jopa tapahtumia järjestäneet kumppanimme olivat ihmeissään väkimäärästä…
Ja olemme voineet hyödyntää tätä samaa menetelmää uudelleen ja uudelleen. Erittäin kannattava sijoitus todellakin!”
Pam Duncan, toimitusjohtaja, yrittäjä, Ken Duncan Group
Kiitos Timo Heureka-kirjasta.
Olen vasta puolet lukenut ja olen ihan liekeissä. Tulee sellaista tarinaa mainosteksteihin, että oikein itseänikin jo naurattaa. Mutta mikä hienointa, että ne myös toimii ja olen saanut jopa hyvää palautetta sähköpostimainoksista. Olen se ammattivalokuvaaja joka laittoi sinulle vähän aikaa sitten sähköpostia. Valokuvaan yrityksille ja myyn valokuvaustarvikkeita kuluttajille. Eräs asiakas vastasi yhteen sähköpostiini, että hän ei ole tietoinen kuinka hyvä kuvaaja oikein olen, mutta markkinoida osaan ja kertoa hyvää tarinaa mikä kiinnostaa ja mitä on mukava lukea.
Olen paljon ikäni aikana opiskellut myyntiä ja tehnyt sitä, että jotakin on jäänyt otsalohkoon aiheesta, mutta silti haluan kiittää sinua hyvistä opeista ja ennen kaikkea inspiraatiosta innostua taas mainonnan tekemisestä. Joskus se vaan tuppaa olemaan vähän motivaatio hukassa ja aina oppii lisää! Koskaan ei ole valmis.
Tunnen tuotteeni kuin omat taskuni. Minulle ne ovat aika itsestään selviä, ja olen syyllistynyt siihen, että olen olettanut asiakkaidenkin tietävän mitä ovat ostamassa. Eivät ne kuitenkaan tiedä paljoakaan. Myyn aika erikoistuotetta, mikä vaatii paljon osaamista. Mutta kun suomalainen ei kehtaa sanoa ääneen, että en osaa tästä asiasta mitään, voitko auttaa minua. ei ne vaan sano sitä minulle. Onhan se hirveää myöntää, että ei tiedä omasta kiinnostuksen kohteesta kaikkea. Kirjasi avasi tämän näkemyksen minulle, ja nyt on paljon tekemistä että saan jokaisen tuotesivun kertomaan enemmän tuotteesta, mutta samalla sähköpostimainoksiin saan lisää tarinaa joka tuotteesta.
Yksi asia jäi myös eritoten mieleeni, markkinointi on myymistä! Eli jos olet hyvä myyjä, osaat markkinoida loistavasti. Kerrot vain samat tarinat kun olisit asiakkaan kanssa kasvotusten.
Kiitos vielä hyvästä kirjasta. Innolla luen sen loppuun ja aloitan uudelleen ja uudelleen ja uudelleen…Ari Nurmela, Jyväfoto, Jyväskylä
”Erittäin mielenkiintoista luettavaa ja järkeviä teorioita. Usein palaan vanhoihin teksteihin miettimään asioita jotka ovat jääneet mieleen.”
Vesa-Matti Vartiainen, partner, Suomen Varaosatukku Oy
“Kiitos! Tulin valituksi Keuruun kaupunginvaltuustoon kirkkaasti. Äänimäärä oli 84. Suurin tekijä oli sinun tekemä loistava vaalimainos yhdessä samaan aikaan paikallislehdessä julkaistun sisäilmaongelmien salailuun liittyvän hyvin rohkean kirjoitukseni kanssa. Sekä mainoksesta että kirjoituksesta tuli runsaasti myönteistä palautetta.
“Varmasti otan tarpeen tullessa yhteyttä hyväksi havaittuun copywriteriin ja suosittelen kyllä muillekin.
“Vaalituloksen erinomaisuuden ymmärtää paremmin kun tietää kyseessä olevan aika lailla sisäänpäin lämpiävä pikkukaupunki jossa olen asunut vain viitisen vuotta ja ennen vaaleja nimi ja naama on ollut tuttu korkeintaan yhdelle prosentille kaupungin asukkaista ja näistäkin parikymmentä oli oman ryhmän muita ehdokkaita…“
Mika Nissinen, Keskusta
Myös asiantuntijat suosittelevat
”Timo Jäppinen todennäköisesti tietää enemmän markkinoinnista kuin minä. Hän on yksi vaikuttavimmista ihmisistä, jonka olen kohdannut. Ja olen kohdannut aika monta…” Markkinointilegenda Drayton Bird
”Onko Timo Jäppinen Suomen kovin copy? Ainakin katu-uskottavin (vaikka vihaa sanaa)”
Arttu Raittila, hakukonemarkkinointiguru, partner, Hopkins Oy
”Timo Jäppinen on harvinainen ja hyvä esimerkki suomalaisesta vastarannan kiiskistä, sillä toisin kuin monen muun, Timon markkinointi ja mainonta tähtää mitattaviin tuloksiin EIKÄ visuaaliseen karkkiin, olalle taputukseen tai edes kehuihin.
”Suoramarkkinointilegenda Drayton Birdiltä saatu oppi näkyy vahvasti Timon tekemisisissä ja suosittelen jokaista suomalaista rahanahnetta mainosmiestä tutustumaan ihan ensimmäiseksi Timon ilmaisiin markkinointivinkkeihin (en vieläkään ymmärrä miksi ne ovat täällä ilmaiseksi jaossa?).”
Teemu Kinnunen, internet-markkinoinnin konsultti, yrittäjä
”Olin ammattikorkeakoulussa kuusi vuotta liiketalouden lehtorina, ja siinä sinussa kätilöin noin 200 tradenomia ja jonkin verran olin mukana markkinoinninkin kuvioissa.
”Jos nyt uudestaan olisin markkinoinnin opetuksessa, niin kyllä suosittelisin opiskelijoitani tutustumaan kirjeisiisi, ja antaisin tehtäväksi analysoida ne ja etsiä jonkin johtavan teman tai punaisen langan.
”Olet nimenomaan myyntiteknisesti ja myyntiosaamisessa ammattilainen, varsinkin oman osaamisesi osaat tuotteistaa ja osoittaa vastaanottajille hyödyn, joka seuraa jos sinun kanssasi alkaa kaveeraamaan.”
Timo Kaumi, KTK, MBA, Urainstituutti
“Moni internetyrittäjä harrastaa klikkiotsikointia, Suomessa harva tekee sen niin hyvin kuin suoramarkkinoinnin mestari Timo Jäppinen. Paitsi että Timo on taitava sorvaamaan myyntimeilejä jotka nappaavat huomion, hän on myös käsittämättömän tuottelias.”
Jarkko Meretniemi, osakas, Tarina-Akatemia
Ja tässäkin on itse asiassa vain muutama esimerkki kaikesta myönteisestä palautteesta…
Sinua saattaa myös kiinnostaa, mitä media sanoo minusta.