Esittelyssä markkinoinnin arvostetun huippuasiantuntijan UUSI kirja

“Tässä on 21 parasta oivallustani, kuinka saat markkinoinnilla parempia tuloksia helpommin – myytpä melkein mitä vain...”

Hyvä lukija

“... Parempia tuloksia, kuten lisää asiakkaita, myyntiä ja voittoa”

“Heureka!” huusi Arkhimedes.

Tarinan mukaan hän pomppasi kylpyammeesta, kun huomasi, että veden pinta nousi hänen istuessaan sinne. Silloin hän ymmärsi, että kaikkien kappaleiden tilavuus ja massa voitiin laskea.

Niinpä – menneitä, nykyisiä ja tulevia keksijöitä kunnioittaakseni – olen antanut tälle uudelle kirjalle juhlavasti nimen:

Timo Jäppinen

Timo Jäppinen

“Heureka! 21 oivallusta, kuinka saat markkinoinnilla parempia tuloksia helpommin – myytpä melkein mitä vain”

Se on kokoelma parhaita juttujani vuosien varrelta. Sisältö on ikivihreää ja taatusti käytännöllistä.

Lupaan, että lukemalla sen olet paljon viisaampi markkinoinnin, myynnin ja mainonnan suhteen. Tiedät, mitä oikeasti tehdä, jotta useampi asiakas ostaa sinulta. Ja ilman että tapat itseäsi työllä. (Minä olen tunnettu laiskuudestani ja lyhyistä parin tunnin työpäivistäni.)

Paljastan tässä uudessa kirjassa salaisuuteni, miten saada jatkuvasti lisää asiakkaita ja myyntiä – välillä jopa automaattisesti. Nämä testatut menetelmät toimivat alasta riippumatta, kuten tulet huomaamaan.

Tämä EI sisällä utuista teoriaa tai jaarittelua. Ei typeriä esimerkkejä keksityistä testeistä, jotka on tehty on jossain yliopiston luokkahuoneessa pennittömillä opiskelijoilla – kaukana oikeasta maailmasta, kilpailijoista ja maksavista asiakkaista.

Vaan KÄYTÄNNÖN neuvoja, vinkkejä ja tarinoita suoraan kentältä, miten oikeasti kasvatat bisnestäsi paremmalla markkinoinnilla, mainonnalla ja myynnillä.

Jos rahanteko kiinnostaa sinua, tämä on sinulle.

Klikkaa vain nappia yllä ja nappaa se itsellesi nyt. Saatat jopa yllättyä, miten yksinkertaisilla pienillä jutuilla voit saada parempia tuloksia. Kuten Veli-Pekka:

Veli-Pekka Mälkiäinen

Mindfulness MBSR ohjaaja CFM®, Ceesto

”Olen ollut erittäin tyytyväinen antamiisi vinkkeihin ja opastukseen siitä miten tehostaa markkinointia. Ja kuinka yksinkertaisilla toimenpiteillä voi vaikuttaa myyntiin. Tulen jatkamaan yhteistyötä jatkossakin. Kiitokset tähänastisesta tuestasi.”

Totuus on, vaikka uralleni on mahtunut monia isoja asiakkaita, kuten Elisa, UKKO.fi, Fida, Sanoma, Valitut Palat ja moni muu jättiläinen . . .

. . . Suurin osa asiakkaistani on paljon pienempiä kuin nuo isot nimet. Ja juuri näille pienemmille, kunnianhimoisille, yrittäjävetoisille firmoille tekemistäni tuloksista kaikista ylpein.

Koska olemme onnistuneet – vaikka budjetti on yleensä erittäin rajallinen – ja asiakkaani tunnettuus huonoa, joskus jopa olematonta

Mutta siitä huolimatta olen onnistunut auttamaan heitä saamaan parempia tuloksia, kuten lisää myyntiä, asiakkaita ja voittoa.

Se ei ole aina ollut helppoa. Mutta lähes aina (noin 97 % tapauksista alasta ja sijainnista riippumatta) olen onnistunut. Tässä kirjassa paljastan miten.

Olen myynyt menestyksellä melkein kaikkea mitä voit kuvitella. Esimerkiksi koiranruokaa, sijoituksia, vakuutuksia, asiantuntijapalveluita, servereitä, vaatteita, kelloja, kirjoja, koulutuksia ja paljon, paljon muuta. Suomessa ja ulkomailla, jopa Australiassa ja Amerikassa asti.

Suurin osa isoista mainostoimistosta ja konsulteista ei edes vilkaise tällaisiin asiakkaisiin päin. Koska pitävät heitä liian vaikeina, jotka vaativat liikaa ja maksavat liian vähän. Minä taas tykkään yrittäjistä. Koska pelin nimi on selvä:

"Tulos tai ulos!"

Tässä kolme melko tyypillistä esimerkkiä...

1. Skand Oy myy sähköskoottereita senioreille Suomessa ja Ruotsissa. Autoin heitä myymään niitä yhdellä lehtimainoksella enemmän kuin koskaan ennen.

Näytän myös tämän mainoksen sinulle (sivu 32) ja kerron mitä voit oppia siitä – myytpä melkein mitä vain. Ja sitten näytän miten teimme siitä vieläkin paremman!

2. Asiakkaani Antin Autokoulu Oy on tämän maan menestyneimpiä autokouluja. He myyvät palveluitaan jopa muillekin autokouluille. Olemme tehneet yhdessä paljon sähköpostimarkkinoinnista myyntikirjeisiin.

Näin firman pääomistaja sanoi tuloksista:

Terho Saari

Hallituksen puheenjohtaja, yrittäjä, Antin Autokoulu Oy

"Myyntimme on kasvanut selvästi haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Esimerkiksi tietyissä tuotteissa joihin olemme erityisesti keskittyneet, kasvua on tullut jopa yli 55 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Timon kanssa on poikkeuksellisen mukava toimia koska hän tekee aina sen minkä lupaa ja vielä ajallaan. Suosittelen."

Myöhemmin hän myi firmansa muutamalla miljoonalla ja harrastaa nyt ahkerasti golfia.

3. Eräs hieno kasvutarina on yli 100 henkeä työllistävä Sorcolor Oy, joka mullistaa maalausalan markkinoita ja markkinointia Suomessa.

He ovat muun muassa kertoneet päässeensä kokonaan eroon kylmästä asiakashankinnasta opeillani.

Se on ennenkuulumatonta heidän alalla – etenkin heidän miljoonien eurojen mittaluokassa. (Yleensä epätoivoinen luukuttaminen on arkipäivää, jos myyt remontteja. Mutta ei heillä.)

Miika Soronen

Osakas, markkinointijohtaja, Sorcolor Oy

"Timo on opettanut minut kirjoittamaan myyvää tekstiä. Ja mikä parasta, lopullisesti muuttanut koko ajatusmaailmani siihen että ainoastaan tulokset ratkaisevat markkinoinnissa.

Näitä menestystarinoita on paljon enemmänkin. Joukossa tunnettuja ja tuntemattomia nimiä. Mutta ymmärrät varmasti pointin:

Nämä jutut toimivat – myytpä melkein mitä vain.

Jos luet tätä, veikkaan että sinussa on aimo annos samaa verta kuin menestyvissä asiakkaissani. Ehkä enemmän kuin tiedätkään. Ennen kaikkea…

Haluat markkinoinnillasi näkyviä mitattavia tuloksia – kuten lisää rahaa taskuusi. Ja haluat sitä NYT!

ET halua typeriä slogeneita, uutta logoa tai kalliita mielikuvamainoksia, joista et koskaan saa rahojasi takaisin.

Sinulla EI ole aikaa odotella vuosia kampanjoidesi tuottoa. Laskut kasaantuvat ja kaikki odottavat että SINÄ hoidat ne. Tarvitset tuohta vauhdilla – tai pääsi pölkyllä.

Jos hommat kusee, kukaan ei pelasta sinua. Et voi vierittää vastuuta muiden niskaan.

Kuulostaako tutulta?

Jos kuulostaa, olen varma, että pidät uudesta kirjastani. Koska olemme samalla puolella. Samalla asialla. Sinä ja minä.

Kerron tässä uudessa opuksessa kaunistelematta ja kaartelematta, miten teet markkinoinnilla oikeasti rahaa. (Jos rahasta puhuminen pelottaa tai ahdistaa sinua – saatat tarvita tämä kirjaa enemmän kuin tiedätkään.)

Nappaa se itsellesi tästä ja aloita lukeminen heti:

Heureka markkinointikirja Timo Jäppinen

Lue millä vain laitteella heti. Se on 104-sivuinen tavallinen PDF.

Lähetän sen sinulle sähköpostiisi välittömästi tilauksesi jälkeen automaattisesti. Se on 104-sivuinen tavallinen PDF-tiedosto.  (Saatavana vain sähköisesti.) Voit lukea sitä rajattomasti ihan millä vain vempaimella, kuten tietokoneella, kännykällä, tabletilla tai lukulaitteella. Oletpa missä vain. Ei tarvitse asentaa mitään. 

Se on saatavana vain suoraan tältä sivulta. Ei kirjakaupoissa eikä kirjastoissa.

Täynnä arvokkaita markkinoinnin, mainonnan ja myynnin salaisuuksia ja oivalluksia, kuten . . .

  • Todellinen syy, miksi monet myyntikirjeet epäonnistuvat (sivu 11)
  • 5 viiden askeleen testattu kaava, kuinka loihdit mainoksen joka oikeasti saa ihmiset toimimaan (sivu 18)
  • Maailman kuuluisin automainos – ja mistä sen idea VARASTETTIIN (sivu 22)
  • Nopein tie lukijan sydämeen ja lompakolle (vaatii kanttia, mutta toimii, jos vain uskallat kokeilla) (sivu 19)
  • 5 yleistä syytä, miksi mainoksesi tuottavat SURKEITA tuloksia (sivu 27)
  • Yllättävä salaisuus mikä nosti Marlboron maailman maineeseen (sivu 16)
  • Kuinka myydä myymättä: Tapaus American Express (sivu 13)
  • 3 askelta, kuinka muuttaa tylsä Facebook-mainos myyväksi – katso esimerkkikuvat (sivu 46) 
  • Timon resepti miten suhtautua vihaajiin ja ihmisiin jotka toivovat sinulle pahaa (sivu 49)
  • 2 TAIKASANAA, jotka voivat tuoda sinulle jopa 50 % lisää myyntiä (sivu 62)
  • Brändin sydän on .... (sivu 15)

Tsekkaa myös . . .

  • Tarina, kuinka rikoin kaikkia sähköpostimarkkinoinnin “sääntöjä” – ja rikoin samalla yhden myyntiennätyksen (sivu 48)
  • Unohda ällöt kylmäsoitot – tämä toimii paljon paremmin (sivu 67)
  • Varusteleka … Seiska … Financial Times … Cosmopolitan … Wired … mitä ne opettavat sinulle hyvän myyntitekstin kirjoittamisesta (sivu 25)
  • 10 tapaa saada mainoksillasi merkittävästi parempia tuloksia (sivu 27)
  • Euroopan todennäköisesti parhaan copywriterin yksinkertainen kaava, kuinka saada ihmiset ostamaan – myytpä melkein mitä vain, kuten kalliita Rolls-Royceja tai halpaa Axe-dödöä (sivu 29)
  • Jäppisen periaate, kuinka lypsää markkinoinnistasi ja mainonnastasi enemmän tuottoa helposti (harva on hoksannut tämän). Katso sivu 31
  • Markkinoiden elinkaari: Ymmärrä, missä vaiheessa olet ja rahasta sillä (sivu 76)

Unohtamatta näitä . . .

  • 5 pahinta syntiä digimarkkinoinnissa (sivu 80)
  • Salaisuus, kuinka tienaan vuodessa pari sataa tonnia, vaikka työskentelen tyypillisesti vain 2-3 tuntia päivässä, ja matkustelen kuukausia ulkomailla (sivu 35)
  • Suoramarkkinointi yrityksille ja kuluttajille: Miten ne eroavat toisistaan ja kuinka onnistut molemmissa (sivu 41)
  • Myyntikirjeeni, johon PUOLET vastaanottajista -- kaikki isokenkäisiä B2B-päättäjiä -- vastasi (sivu 14) 
  • Temppu, miten saat netistä enemmän kauppaa, liidejä ja asiakkaita lähes välittömästi (sivu 55)
  • Yksinkertainen esimerkki hyvin toimivasta myyntitarinasta, josta voit ottaa mallia (sivu 72)
  • 4 askelta miten rakentaa uusi bisnes tyhjästä ilman alkupääomaa (sivu 91)
  • Poikkeuksellisen tehokas tapa markkinoida somessa: kuinka suututin monet Facebookissa – ja tein myyntiennätyksen ollessani lomalla (sivu 48)
  • Mitä erikoista viikon matka syvälle Indokiinaan opetti minulle markkinoinnista (sivu 50)
  • Helppo kaava, kuinka tehdä hyvä myyntikirje oikeasti melkein mille vain tuotteella tai palvelulle (sivu 39)
  • Amazon, Google, Facebook ... syy miksi niiden päivät saattavat olla luetut nopeammin kuin luulet (sivu 51)
  • Totuus nettimarkkinoinnista: 3 avainta jotka vakuuttavat ihmiset paremmin verkossa kuin kenties mikään muu (sivu 53)
  • Asiakkaasi pimeä puoli – kun ymmärrät mikä se on, ja vetoat siihen oikein, saatat herättää ihmisissä melkein vastustamattoman ostohimon (sivu 71)
  • Miksi monet yksinyrittäjät ovat kusessa – ja miten korjaat tilanteen – palkkaamatta ketään (sivu 96)

Ja katso myös . . . 

  • 10 testattua vinkkiä, kuinka saat sähköpostimarkkinoinnillasi parempia tuloksia, kuten lisää myyntiä ja asiakkaita (sivu 56)
  • Pahimmat mokani ja mitä voit oppia niistä (sivu 64)
  • Maailman kaikkien aikojen tuottavin mainos (sivu 12)
  • Kuinka hommasin ensimmäiset isot asiakkaat uuteen markkinointitoimistoon, vaikka kukaan ei ollut kuullut meistä (sivu 14)
  • Sain 50 % lisää B2B-myyntiä tällä yksinkertaisella yhdellä idealla (sivu 68)
  • Kuinka seurasin Virginin perustajan Richard Bransonin esimerkkiä ja jouduin melkein konkurssiin (sivu 65)
  • Salaisuuteni, miten saan jatkuvasti tarjouspyyntöjä, yhteistyöehdotuksia ja yhteydenottoja uusilta asiakkailta – jopa täysin automaattisesti tekemättä itse mitään (sivu 97)
  • 13 yleistä mokaa myyntipuheissa ja kuinka vältät ne (sivu 94)
  • BIG DATA, siis häh? Tässä yksinkertainen 10 askeleen tarkistuslista, kuinka hyödynnät asiakastietojasi paremmin – palkkaamatta kalliita konsultteja tai ohjelmoijia – ja myyt enemmän (sivu 87)
  • 7 kaikkien aikojen parasta kirjaa markkinoinnista ja perustelut (sivu 101)
  • Näin oikeasti rakensin kuusinumeroisen asiantuntijabisneksen tyhjästä, joka pyörii melkein itsestään nyt (sivu 99)
  • Vastustamattoman tarjouksen ainekset (sivu 54)
  • Ja paljon muuta...

“Heureka! 21 oivallusta, kuinka saat markkinoinnilla parempia tuloksia helpommin – myytpä melkein mitä vain” -kirja on täynnä kuvallisia esimerkkejä, tarinoita ja varoituksia, mitä tehdä ja mitä ei.

Ne ovat hauskoja ja hyödyllisiä. Takaan sen – tai et maksa mitään mitään. Olen koonnut tähän kaikki parhaat juttuni yli 10 vuoden ajalta varrelta markkinoinnin ja mainonnan sisäpiirissä...

Paljastan muun muassa mitä olen oppinut Suomessa ja ulkomailla, Australiaa ja Amerikkaa myöten. Olen työskennellyt jopa maailman parhaiden markkinoijien kanssa.

Yksi sellainen on markkinointilegenda Drayton Bird. Hän on vanha liikekumppanini ja mentorini. Pyöritimme yhteistä markkinointitoimistoa noin seitsemän vuotta. (Se on koulu johon harva tässä maailmassa on päässyt, vaikka itse sanonkin.)

Drayton Bird

Markkinointilegenda

”Timo Jäppinen todennäköisesti tietää enemmän markkinoinnista kuin minä. Hän on yksi vaikuttavimmista ihmisistä mitä olen tavannut. Ja olen tavannut aika monta."

Tuhansien eurojen neuvot –VAIN muutamalla kympillä!

Tämä uutuus maksaa vain 59,97 € (sisältää 10 % arvonlisäveron).

VERTAILUNA: Jos palkkaisit minut konsultoimaan sinua, veloitan siitä tyypillisesti tuhansia euroja, riippuen projektista. Mutta saat samoja neuvoja paljon, paljon halvemmalla, kun yksinkertaisesti luet tämän kirjan.

Miksi myyn tämän noin halvalla, jos sisältö on oikeasti noin arvokasta? 

Koska haluan tavoittaa mahdollisimman monen tosissaan olevan markkinoijan tällä teoksella.

Tiedän nimittäin kokemuksesta, että osa on niin tyytyväisiä tuloksiin, että tilaa minulta myös jotain muuta myöhemmin. (Mitään pakkoa ei tietenkään ole.) Mutta tienaan myös siitä, jos näin käy.

Haluan myös yksinkertaisesti levittää tietoa siitä, mikä oikeasti toimii markkinoinnissa, mikä ei ja miksi. Ihmisten on viimeinkin aika kuulla totuus.

Lihavat mainostoimistot, mediatoimistot ja mediatalot ovat jallittaneet mainostajia tässä maassa vuosikymmeniä tienatakseen vain itse enemmän – välittämättä juuri asiakkaiden tuloksista. (Joukossa on hyviäkin, mutta yleisesti peli on likaisempaa kuin ehkä luulet.)

Siksi hinta on noin halpa – ainakin nyt. Saatan tosin nostaa sitä myöhemmin. Joten jos olet kiinnostunut, toimi ennen kuin on liian myöhäistä...

Tämä esittelytarjous ei ole voimassa ikuisesti.

Voit maksaa sen helposti verkkopankissa tai maksukortilla. Maksut välittää turvallisesti PayTrail. Ja saat kirjan heti sähköisesti kuten lupasin. Klikkaa vain yllä olevaa nappia ja nappaa se kokoelmiisi nyt.

Ei saatavana mistään muualta.

? Muista, että se on täysin verovähennyskelpoinen tulonhankkimiskuluna.

TÄYSI RAHAT TAKAISIN TAKUU


Olen aivan varma, että tykkäät tästä. Mutta jos kokeiltuasi kirjani neuvoja käytännössä, et jostain ihmeen syystä huomaa mitään eroa tuloksissasi, palautan rahasi. Olen tosin hämilläni siitä... mutta palautan rahasi siitä huolimatta, ilman mitään kysymyksiä.

Kuulostaako reilulta?

Tässä nappi vielä kerran:

Ota seuraava askel nyt. Se on ainoa tie tuloksiin. Odottamalla jäät vain nuolemaan nappejasi, kun kilpailijasi menevät ohi ja kaappaavat sinulle kuuluvan menestyksen.

Mitä nopeammin toimit, sitä nopeammin sinäkin voit hihkaista “Heureka!” kun löydät seuraavan läpimurron, mikä voi lennättää sinut, liiketoimintasi ja tulosi uudelle tasolle...

Kiitos, että luit tämän pitkän esittelyn. Ja tervetuloa jännittävälle löytämään uusia salaisuuksia kuinka voit saada lisää myyntiä, asiakkaita ja voittoa helpommin.


Sinulle menestystä toivoen

allekirjoitus

Timo Jäppinen

P.S. Muista, että takaan tyytyväisyytesi tai et maksa mitään. Joten mikset ainakin kurkkaisi mitä “Heureka! 21 oivallusta, kuinka saat markkinoinnilla parempia tuloksia helpommin – myytpä melkein mitä vain” todella sisältää? Jo yksikin uusi idea on taatusti sen väärti. Takuuni ansiosta et voi hävitä mitään.

P.P.S. Kysyttävää tästä tarjouksesta? Kirjoita minulle [email protected] niin vastaan sinulle mahdollisimman pian.


***

Jos kaipaat vielä lisää vakuuttelua, katso...

Mitä tyytyväiset asiakkaat sanovat tuotteista ja palveluistani

”Suhtauduin Timon juttuihin aluksi erittäin skeptisesti. Kun aikani luin hänen sähköpostejaan, luottamus rakentui.

”Tuntuu se edelleenkin erikoiselta, että puhelimella ei voi soittaa ja laskutkin pitää maksaa etukäteen.

”Mutta Timo on opettanut minut kirjoittamaan myyvää tekstiä. Ja mikä parasta, lopullisesti muuttanut koko ajatusmaailmani siihen että ainoastaan tulokset ratkaisevat markkinoinnissa.

”Suosittelen jokaista mainontaa tekevää liittymään copykouluun, siitä saa kyllä rahat takaisin.”
MIIKA SORONEN, OSAKAS JA MARKKINOINTIJOHTAJA, SORCOLOR OY


”Kokonaisuutena ihan huikea paketti, kiitokset myös tulevaisuuden neuvoista ja loistavista esimerkeistä. Saatiin Tomin kanssa kunnon motivaatioboostit tästä! Pohdittiin alkuun että onko kaikkien eurojen arvoinen sijoitus, mutta eget tuli nyt kyllä kertoimella takaisin :)”
JALMARI KIVINEN, KONVERSIO-OPTIMOINNIN ASIANTUNTIJA, LEAN IN FIVE WEEKS CHALLENGE


”Liittyminen copykouluun on ollut paras päätökseni sitten aikoihin…

”Pidän pientä reilun 300m2 kuntosalia joka taitaa olla paikkakunnan pienin pinta-alaltaan mutta ei enää asiakas– ja liikevaihdoltaan.

”Liikevaihto on kasvanut 113 tuhanesta 171 tuhanteen ja tuleva tilikausi tulee puhkaisemaan tuon 200 tuhatta, tavoite saada siihen parikymppiä vielä päälle…

”Esim. nyt BlackFriday – CyberMonday tähän on tuottanut tähän mailin kirjoitus hetkeen mennessä myyntiä 5500€ ja kokonaismyynnissä ollaan viimevuoden marraskuuta 4200€ edellä….

”Eli tässä on sovellettu kaikkia niitä copykoulun oppeja niin paljonkuin vaan on osannut ja tajunnut… toki petraamista vielä on. Kiitollisin terveisin,”
JUKKA HALTTUNEN, YRITTÄJÄ, KUNTOKRUUNU OY


”Kiitokset markkinointikurssista. Tosin olen lukenut siitä vain osan, mutta otin jo käytäntöön joitakin juttuja sieltä. Uudistin yhden tuotteemme sivut uuteen uskoon ja aloin kirjoittamaan viikkokirjeitä ei vielä meidän asiakkaille ja saanut sitä kautta jo jokusen kaupankin.

”Lisäksi kirjoitan myös säännöllisemmin jo olemassa oleville kumppaneille. Olen siis yksi joka ei tule vaatimaan kurssista rahoja takaisin.

”Olen noilla kirjeillä saanut 5 suoraa kauppaa (arvoltaan yhteensä 2500€+alv24% ja toiset 5 sillain et olen soittanut niille jotka on aukaisseet kirjeen usemmin kuin 4 kertaa.”
SAMU OLKKONEN, REMONTTIYRITTÄJÄ



”Lähestyn yksinkertaisella asialla;

”Kiitokset kauttasi saamastani hyödystä liiketoiminnalleni. Nettiseminaariesi mainonta pyörii hyvin mikä oli todistettava. Tartuin lopulta itsekin tilaisuuteen.

”Piskuiselle toiminimelleni on ollut todellista hyötyä vinkeistäsi. Tartuin 1€:n tarjoukseesi mutta päädyin katsomaan läpi koko setin. Olen lukenut suosittelemasi englanninkieliset markkinointi- asemointi- ja suoramyyntioppaat.

”Kansankielellä ilmaistuna v**** hyödyllistä settiä.

”Toivon etteivät kollegani egopäissään tajua tätä konseptia koskaan.
Oma itsarini lykkäytyi ansiostasi vähintään vuodella vaikka tässä ei miljoonia tehdäkään.

”Seuraavia edesottamuksiasi odottaessa. Vilpitön kiitos hyvästä matskusta,”
JANNE ”UGLY PENA” PENTTINEN, TATUOINTITAITELIJA, VARKAUS


”Yksi parhaista päätöksistä mitä olemme koskaan tehneet markkinoinnissa. Vain muutamassa viikossa myimme loppuun viisi seminaaria. Jopa tapahtumia järjestäneet kumppanimme olivat ihmeissään väkimäärästä…

Ja olemme voineet hyödyntää tätä samaa menetelmää uudelleen ja uudelleen. Erittäin kannattava sijoitus todellakin!”
PAM DUNCAN, TOIMITUSJOHTAJA, YRITTÄJÄ, KEN DUNCAN GROUP


”Erittäin mielenkiintoista luettavaa ja järkeviä teorioita. Usein palaan vanhoihin teksteihin miettimään asioita jotka ovat jääneet mieleen.”
VESA-MATTI VARTIAINEN, PARTNER, SUOMEN VARAOSATUKKU OY

Myös asiantuntijat suosittelevat

”Onko Timo Jäppinen Suomen kovin copy? Ainakin katu-uskottavin (vaikka vihaa sanaa)”
ARTTU RAITTILA, HAKUKONEMARKKINOINTIGURU, PARTNER, HOPKINS OY


”Timo Jäppinen on harvinainen ja hyvä esimerkki suomalaisesta vastarannan kiiskistä, sillä toisin kuin monen muun, Timon markkinointi ja mainonta tähtää mitattaviin tuloksiin EIKÄ visuaaliseen karkkiin, olalle taputukseen tai edes kehuihin.

”Suoramarkkinointilegenda Drayton Birdiltä saatu oppi näkyy vahvasti Timon tekemisisissä ja suosittelen jokaista suomalaista rahanahnetta mainosmiestä tutustumaan ihan ensimmäiseksi Timon ilmaisiin markkinointivinkkeihin (en vieläkään ymmärrä miksi ne ovat täällä ilmaiseksi jaossa?).”
TEEMU KINNUNEN, INTERNET-MARKKINOINNIN KONSULTTI, YRITTÄJÄ


”Olin ammattikorkeakoulussa kuusi vuotta liiketalouden lehtorina, ja siinä sinussa kätilöin noin 200 tradenomia ja jonkin verran olin mukana markkinoinninkin kuvioissa.

”Jos nyt uudestaan olisin markkinoinnin opetuksessa, niin kyllä suosittelisin opiskelijoitani tutustumaan kirjeisiisi, ja antaisin tehtäväksi analysoida ne ja etsiä jonkin johtavan teman tai punaisen langan.

”Olet nimenomaan myyntiteknisesti ja myyntiosaamisessa ammattilainen, varsinkin oman osaamisesi osaat tuotteistaa ja osoittaa vastaanottajille hyödyn, joka seuraa jos sinun kanssasi alkaa kaveeraamaan.”
TIMO KAUMI, KTK, MBA, URAINSTITUUTTI



“Moni internetyrittäjä harrastaa klikkiotsikointia, Suomessa harva tekee sen niin hyvin kuin suoramarkkinoinnin mestari Timo Jäppinen. Paitsi että Timo on taitava sorvaamaan myyntimeilejä jotka nappaavat huomion, hän on myös käsittämättömän tuottelias.”
JARKKO MERETNIEMI, OSAKAS, TARINA-AKATEMIA


Ja tässäkin on vain muutama esimerkki kaikesta myönteisestä palautteesta…


Copyright Timo Jäppinen | Sivu tehty Thrive Themesillä